środa, 1 lutego 2012

Pięć dobrych powodów do korzystania z energii słońca

Zaczynam raczej nietypowo. Dziennik sieciowy poświęcony różnym aspektom odnawialnych źródeł energii, ze szczególnym uwzględnieniem bezpośredniego działania najbliższej nam gwiazdy zwaną przeze mnie "żółtą świnką" (taką do wrzucania zaoszczędzonych pieniędzy), powinien być rozpoczęty w długi, słoneczny, ciepły dzień. Tymczasem do inauguracji swobodnej twórczości dochodzi w zgoła innych okolicznościach. 
Po pierwszym miesiącu kalendarzowej zimy, pochmurnym i ciepłym jak na tę porę roku, kiedy nawet najstarsi górale zaczęli mocno wątpić w jej prawdziwie meteorologiczne nadejście pojawiła się. Na dodatek w swojej najznamienitszej postaci ze śniegiem, mrozem ponad -10 stopni Celsjusza i przede wszystkim ze słońcem, świecącym coraz mocniej. Te wspaniałe okoliczności przyrody skłoniły mnie do poczynienia pierwszego wpisu na temat wyższości słońca nad gazem, ropą i węglem. Oto one

1. słońce jest dostępne wszędzie na świecie
2. słońce świeci dla wszystkich
3. słońca nie da się wyłączyć
4. słońca nie można sprywatyzować
5. słońce nie wysyła rachunków

6 komentarzy:

  1. Zastanawiałem się również nad takim rozwiązaniem ale niestety nie bardzo mam jak u siebie taką instalację położyć. Za to jestem bardzo zadowolony z faktu, że udało mi się znaleźć alternatywne wyjście. Mianowicie jest to tani prąd dla domu od https://poprostuenergia.pl/prad-dla-domu/ i muszę przyznać, że takie rozwiązanie jak dla mnie jest zdecydowanie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajną sprawą jest w dzisiejszych czasach posiadanie instalacji fotowoltaicznej i muszę przyznać, że ja również ją mam u siebie. Mogę każdemu także polecić przeczytanie artykułu https://budynkowo.pl/news/fotowoltaika-na-zabytku/ w którym ciekawie opisano kwestię zabytków i montażu fotowoltaiki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno takie rozwiązania są dziś ważne, ale moim zdaniem również powinniśmy wiedzieć aby cała instalacja elektryczna była dobrze wykonana. Ja od siebie na pewno polecam doskonałego elektryka https://elektrycy.warszawa.pl/ i wiem, że jest to fachowiec na którym można polegać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poniekąd jest to bardzo popularne rozwiązanie w ostatnich czasach i muszę dodać, że warto jest aby wykonał je sprawdzony elektryk. Bez najmniejszych problemów taką osobę znajdziemy w http://www.elektryk-krakow.pl/ i ja również chętnie z takich usług korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całego serca polecam https://anluks.pl/ każdemu, kto potrzebuje profesjonalnych usług elektrycznych. Ich doświadczenie i zaangażowanie w każde zlecenie są naprawdę imponujące. Dbają o bezpieczeństwo i zgodność wszystkich instalacji z obowiązującymi normami, co jest kluczowe w tej branży.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy miałem awarię elektryczną w moim biurze, byłem zaniepokojony jak szybko mogę ją naprawić. Na szczęście znalazłem https://elektryka.wroclaw.pl/ i ich reakcja była błyskawiczna. Profesjonalny elektryk przybył tego samego dnia, szybko zdiagnozował problem i naprawił go efektywnie. Ich usługi są nie tylko szybkie, ale również bardzo dokładne i niezawodne. Bardzo polecam ten serwis każdemu, kto potrzebuje szybkiej i profesjonalnej pomocy elektrycznej.

    OdpowiedzUsuń